Varför???


Min kropp vill inte som jag vill, det är bara ett konstaterande!!!!!
Nämnde i inlägget innan att jag känner en större energi av vitamintillskottet. Börjar undra om apoteket säljet saker som igentligen borde höra hemma på "plattan"..;)...
Näää skämt å sido men jag kan ju inte koppla av och sova. Brukar annars inte ha några som helst problem med att snusa kudden. Men nu vaknar hela tiden och är *pigg*....HJÄLP!!!!!


Dans passet i går var jätte härligt. Cattis som vanligen brukar leda detta pass var borta så vi hade en anna tjej som även hon drog igång gänget och fick hela salen att gunga. Super härligt, det kan faktiskt vara så också att eftersom jag får en sådan Kick av dessa pass så vill min kropp inte varva ner????? vem vet.

Nu är det ivarjefall snart dax att bege sig till jobbet och räkna ner mot påsk. Vad ska man stoppa i påsk äggen i år mån tro???? Har ni nägra förslag ;)
 Ha en bra dag/ Kram Pia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0