Vilodag

Efter att ha tränat två dagar i rad så är det dax för en vilodag. Om jag jämför mot förra veckan så har jag betydligt mindre träningsvärk. Det känns skönt!!

Trots att jag tog i mera både på måndags och tisdagspasset så är träningsvärken mer hanterbar mot förra veckan, då trodde jag att jag skulle dööööö....;)

Längtar faktiskt redan nu tills på fredag då jag vet att jag ska gå ett mördarpass..hi,hi...det ska kännas att man lever, ellerhur!!!


(Bild lånad från:http://vidbergetsfot.blogspot.com)
Nu längtar jag efter att det ska bli varmt och att vårat vackra pilträd ska grönska i sin underbara sommar dräkt;)
Förra året hann vi inte riktigt få en bild av hur trädet skulle forma sig, men jag hoppas på att det ska likna bladverket på bilden som jag fann på denna blogg.!!
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tar också vilodag idag. Måste ladda både mentalt och fysiskt till imorgon elle hur Stefan! Ses i morgon vänner!

2010-03-25 @ 16:31:56
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0