Åter....

Halloj...här jag åter på bloggen!!!
Det har varit massor av känslor och händelser de senaste dagarna och jag har inte kännt för att blogga..
Att blogga ska va kul och när denna glädjen uteblir ..ja då bloggas det inte...:)
Snobben flyttade i från oss i måndags, det är tomt utan honom, det tycker vi alla. Fast turligt nog så går det bättre för barnen än vad jag trodde...ännu känns det inte riktigt verkligt så reaktioner kan komma senare.
Snobben kommer alltid att finnas i våra hjärtan, vi är glada som fick chans att bekanta oss med denna vackra varelse...

Underbara Snobben!!!


Nu får vi låta livet fortsätta här hemma...
Sommarvärmen lurade runt hörnet i dag...underbart!
Bara till att njuta och passa på att äta middag ute :)..
Hörde nämligen att vädret skulle vända till helgen och bjuda på regnskurar


Dessutom har vi fortsatt med våra uteprojekt...
Hägghäcken är nästan helt planterad, det går så himla mycket med jord bara så jag får helatiden göra utryckningar till bauhaus;).
Stefan har i hop med Ken rest stommen till altanen...
Det resulterade i en JÄTTE altan;)
Strax över 70 kvadratmeter...*hi,hi*..nästan som mitt gamla barndomshem till ytan

/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vilken sötnos, hoppas att Snobben får det bra där han är nu <3.

Är det helt ok med Mathilda?

Oj vilken härlig altan ni får, ska bli härligt att få inviga den senare i sommar.



Vi hörs och syns...Kram

2010-05-12 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0