Flytt...

Nu har vi funderat fram och åter, bollat alla tänkbara ideér etc.
 Och slutsatsen har helatiden blivit den samma....
Snobben måste flytta!!!
Vi hade först hittat en potentiell hundägare som vi kände var helt perfekt.
En medelåldersman med vuxnautflugna barn och som bodde lite utanför Bålsta, intill mälaren.
Perfekt tyckte vi då hade Barnen fortfarande en chans till att kunna träffa Snobben.
Dessvärre krasades denna dröm strax inna det var dax för Snobben. Mannen i fråga ringde och meddelade att han hade ångrat sig. Detta efter att han hade samtalat med sina närmaste grannar som tydligen var en barnfamilj. Denna familj hade tyckt att det kändes olustigt efter att de hade fått höra Snobben historia.
Jag full förståelse för dem, jag skulle ha kännt likadant.
Tråkigt bara att det var precis innan vi hade lämnat honom. Allt som hade känts så bra bara rasade:(

Men nu får det istället bli så att Snobben flyttar åter till sin uppfödare......<3<3<3<3

Vackra, vackra Snobben........
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken tur att du har bloggen. När man inte får tag i dig så kan man ändå vara uppdaterad.

Hoppas Mathilda mår bättre och skönt att det kanske ordnar sig för Snobben. Känns jättefrämmande att allt detta har hänt. Stor kram till er alla.

2010-05-07 @ 19:22:03
Postat av: Petra

Det måste kännas skönt att ha tagit beslutet och att det gick relativt smidigt ändå. Jag tänker på er mycket och som sagt jag tror jag förstår men det gör man nog aldrig. Saknade dig igår men förstår att det är annat att fixa med. Hoppas att vi ses snart. Kram till er alla

2010-05-08 @ 12:28:30
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0