Mors dag


Visst är det ett vackert betong hjärta som jag fick av mina älskade barn i dag..;)
Fick en glad överraskning med denna vackra present när jag kom hem från en spa vistelse med 6 underbara tjejor på yasuragi/hasseludden..
Jag måste bara säga det att det senaste dygnet har verkligen givit mig minne att glädjas åt.
Att ha en tjejhelg på spa...är bara underbart!!!
Vi skulle gratta Ulis som fyllde år i februari och sedantidigare så hade vi bestämt att det skulle bli genom en spavistelse på yasuragin...
Hur lyckat som helst!!!
God mat, gott dricka, massvis av skratt och prat, bad i varma källor och sol på himelen....;))))
Kommer att upprepas, jag lovar..
Från den ena härligheten till den andra blev det i dag för efter hemkosten var det dax att begesig till lilla moder och gratta henne i efterskott!!!
Vilken god middag vi bjöds på, i present gav jag och syster med familj en kväll till fjäderholmarna med utomhus teatern "har ni fest, eller"..
I morgon ska jag uppdatera bilderna på altanen...nu är den möblerad!!!!!
/ Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0