Pingst

Pingst är en helg med massor av dop/ bröllop...
Våren står i fullblom och längtan till semestern känns inte längre olidligt lång;)
Men om jag ska vara helt öppen å ärlig så visste jag inte varför vi firar pingst, vet ni????


Googlade lite och fann denna förklaring....:

Ganska intressant att få större insikt i våra helger.

Själv firade jag pingsten med handbollsavslutning via bålstas delikatesscup, samt en goooooo middag hemma hos Ullis & Niklas;)

Solen var förförisk hela lördagen åååå va jag njöt.
Altanen spikades och gräsmattan klipptes....
Dock tänker jag vänta med att visa kort på altanen för nu när jag skulle ut och fota så stod regnet som spön i backen..Det finns bättre tillfällen att fota på ;)


Hoppas att ni har haft en härlig pingsthelg
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0