Söndag 16/5


Arlande tropic cup är nu slut...
Det blev trots allt en heldag till även idag!!!
Resultatet vart silver medalj i B-slutspel.
Tjejerna spelade jätte bra i dag med vinstresultat 16-1 samt 15-5.
Dock var gustavsbergslaget en aningen vassare i final matchen och vann med 9-5 (tror jag?)
Bygget av altanen fortsätter.......
Steffe har byggt en nedsänkt liten låda i vänstra hörnet av altanen. Där ska jag planetera en hängsälj. Fint när växtligheten finns sammanhängande i altanen..;)
Dax att ladda för en ny vecka...
Huset har blivit storstädat och det luktar nyskurat..*aahhh*, tvätten viks och stryks. Ja jag känner mig redo för en ny vecka;)


Måndag: Träning- Dansaerobics
Tisdag: Kvartsamtal för Ida samt föräldramöte för Mathilda.
Onsdag: Ridning med Ida, Träning- Sats yoga

Torsdag: Träning-Spinning
Fredag: After work med jobbet
Lördag: Handbolls avslutning hela dagen, Middag hos Ullis & Niclas
Söndag: Fixar dag ev. träningspass

/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0