Fredagsmys..

Veckan bara flög fram...förkylningen har äntligen släppt greppet om mig och bihålorna känns riktigt fria...skönt.
Har tagit träningsuppehåll under denna vecka för att bli riktigt frisk, laddar för att åter köra igång på måndag med dans och efter det trappa upp i lugn takt :).

I dag hade jag en mysig kväll med en av mina arbets kompisar, Lotta..:)
Vi satt och hade ett mycket givande och tagande samtal, åt god mat och drack cola...;)..
Vinet drack jag först när jag kom hem och tittade på Idol.
Tänk va lätt det är ibland med vissa människor, en öppenhjärtlig dialog med tonnvis av humor är helt underbart.
Jag älskar att samtala och blir fängslad över hur lite vi igentligen vet om varandra. Att när vi öppnar upp den polerade fasaden och vågar blotta oss för någon annan, våga känna att här är det ok att lägga upp korten och vara ärlig. Många av oss inklusive mig själv går omkring och uppehåller våra glada fasader. Jag menar inte att Lotta och mitt samtal var fyllt av skratt och humor. Det jag menar är att våra svagheter och personliga blessyrer låter vi vara gömda, man tror att detta kan tråka ut och inte vara intressant. Men med vissa är det tvärt om.
Lotta och jag fick nästan hejda oss för att inte prata i munnen på varandra. Kanoon, jätte glad för att vi tog oss tid för en tjejprat kväll.....
Ha en härlig fredag/kram på er allihopa/ Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0