Hallå....

Det var riktigt länge sedan jag gjorde ett inlägg på bloggen.....
I bland ter sig livet lite turbulent och då känns det för privat för att dela med sig....
Jag vill dock tänka att efter regn kommer solsken och mitt i denna kalla årstid känns det som om solens strålar  åter börjar värma....
När folk runt omkring har sagt att de gått igenom en 40-års kris så har jag haft svårt att förstå detta.....
Men jag får nog be om ursäkt och instämma med dessa människor.....jag genom lider just nu en sådan kris....
- Vem är jag????
- Vad vill jag????
etc,etc.....ni kära med människor som kan kännas vid att även ni har varit i denna situation, dela gärna med er av de tips som fick er att se ljusningen efter 40!!!!!

/Kram Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0