Nu börjar det....


Ljusslingor och tomtar tas fram, att vi fick ha snön kvar under 1: advent gör bara att stämningen höjs.
Julens högtidlighet infinner sig tidigt i år.
Man blir så där familjär och vill vara snäll och god:)....
Startade om med träningspassen på sats i går...
Shit va skönt, det var dans och jag bara njöt av att svettas.
Det kändes i kroppen att jag nu var frisk, för nu fanns orken och viljan åter där...
Så med ny energi laddar jag för att ta emot denna tisdag..
Here I come/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Det såg riktigt bra ut tycker jag. Skönt att du är frisk igen. Se till att vara det nu hela vintern. Sköt om dig och ta hand om dig och de dina. Kram

2010-11-30 @ 08:24:34
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0