Älska mig mest..

Det är så sant det fina ord språket:
Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det som mest!!!!

Som förälder vill man alltid att skolan ska fungera...
När nu verkligheten visar på en annan sida och saker kan kännas svåra och nedslående är det tufft!!!

Jag har tidigare beskrivit moders kärleken som en outröttlig källa...

Men ibland stämmer inte det...
för hur gärna man vill ruska av sig de jobbiga orden,
vända andra kinden till och blint tro på en segrande rättvisa
så tar faktisk orken stundtals slut...

Min ork tynade bort helt denna helg.
Skolan ringde på fredag eftermiddag och gav mig en käftsmäll...(bildligt talat)
Jag fick stålsätta mig för att känna en glädje och mysighet med mina tjejkompisar då vi var på ladies night..

Tack vare underbara tjejkompisar och ett bra pokerfejs så vart kvällen lyckad som ni tidigare har läst..

Men på söndagen när hela jordens tyngdlag lades på mina axlar
och floder svämmade över av mina tårar så
fick jag beviset på äkta kärlek...<3


Min syster kom ut visserligen i ett annat ärende men hon kom så precis.
Hon bara fanns där för mig....
Och Stefan kramade mig och städade av hela huset.
Han vet att jag känner en inre röra när huset är rörigt och på detta sätt
ville han ge mig inre lugn...

Så jag vill hissa en vimpel för dessa två...
jag älskar er av hela mitt hjärta
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Fina Pia vad är det som händer. Jag trodde allt var löst. Tur att din bästa syster kom. Det var nog meningen. Mina tankar är hos dig/Er. Kram

2010-10-20 @ 09:28:40
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: fia

hjärtat....önskar att jag kunde hjälpa dig, vill du prata skola så bara ring mig. ibland kan det vara skönt att bara prata med ngn som jobbar i skola.

massor m krammar

/F

2010-10-20 @ 18:27:18
Postat av: Anonym

Älskade hjärtat mitt. Önskar att även jag fanns där för din skull. Det hjälper inte alltid att du alltid är i mina tankar. Gråter inombords för att min arbetssituation är som den är just nu. Jag hoppas, hoppas innerst inne att du inte känner att jag inte finns till för dig. Älskar dig o Tina mer än någonting annat i min värld och önskar er bara det allra bättra - vad det än gäller. Ring även mig,Hjärtat, jag kommer direkt. Puss o Kram/Mamma

2010-10-22 @ 11:08:20
Postat av: Tina

Jag väntar nu på en uppdatering av tv-rummet...

:-)

Kram på dig

2010-11-12 @ 12:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0