Ladies....Boxning..

I går var det Ladies night på agendan...

Vi var tio brudar som först åt middag på inferno

En kanoon mysig restaurang, inte så stor. Men det var det som gjorde det så mysigt.
Efter en utsökt avsmakningsmeny så var det bara till att göra en rivstart och ta taxin till globen!!!!!
Stress......!!!!!!*gulp, ler*
Självklart hade vi allt under kontroll....*not* och hann i god tid......!!!!!
Showen var bra men jag måste faktiskt tycka att förra året var den ett snäpp bättre. Jag vill ha mer sketcher och humor som de bjöd på förra året. Och Måns Möller i all ära men jag tror att det hade varit lite mer i min smak om Martin Stenmarck hade haft huvudrollen. Hans skadade hälsena gjorde nog så att Måns fick ta en del av hans bitar!!!
Dock nöjd och otroligt trött kom jag hem runt 01:45. Bara i säng för lördagen bjöd ju på långväga boxningsmatch..


Detta var alltså i går,men....
.....I dag skulle sonen gå sin allra första boxnings match.
I örebro!!!!.....
Både han och jag var nervösa...
Visste inte hur jag skulle reagera när jag skulle få se min son få stryk!!!!!

(Rasmus är 2:a killen från vänster på översta raden)
Men magontet släppte när jag såg hur fokuserad han vart när han kom in i ringen....
Han hade jätte bra fotarbete och vevade på fullt målmedveten, höll garden jätte fint!!!
Ni undrar nog nu hur det gick???
Jo som stolt mor kan jag skriva att Rasmus tog hem en seger med 23-22, på sin allra första match. Inte dåligt;)

Fick inte lägga ut någon bild på honom;), så Ida får vara fotomodell..


Ida visar hur man ska hålla garden....

Ett besök på MC Donalds hann vi med, Ida passade på att inta lekställningen.
Hon hade mycket spring i benen i dag och det var vackert höstväder...



Många höstiga kramar/ Pia


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Coolt att han var så duktigt på 1:a matchen och du var modigt som vågade titta.

Hoppas att det är bra med er annars så här en kall höstkväll i oktober.

Vi får nog ta oss i kragen och träffas snart, det har gått alldeles för lång tid nu.

<3 Kramar från oss...Hälsa Rasmus och tala om att han får säga till nästa gång han tävlar så vi får komma och kolla. Hälsa resten av familjen också

2010-10-16 @ 22:38:17
Postat av: Petra

Grattis grabben. Grymt skoj. Då har du ju en sparring partner när du tränar! Ses vi på gymmet i veckan? Kram

2010-10-17 @ 16:20:28
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: fia

gud va roligt att det gick så bra :) grattis



kul med ladies night verkar ha varit många kungsängenbor där men jag har liksom inte hunnit med att fatta att det var dit man skulle ;)

kram fia

2010-10-18 @ 15:43:02
URL: http://skruttisfia.blogg.se/
Postat av: fia

gud va roligt att det gick så bra :) grattis



kul med ladies night verkar ha varit många kungsängenbor där men jag har liksom inte hunnit med att fatta att det var dit man skulle ;)

kram fia

2010-10-18 @ 15:43:05
URL: http://skruttisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0