Feeeesssttt!!!

Vilken helg...phu...jag har skrattat så mycket så mitt liv har nog förlängts med 10 år, minst!!!
Efter fredagens tjejmiddag var det bara till att svida om till Tessans skiva;)..
Det bjöds på en underbar italienskbuffé, galenskap och massor...massor av dans!!

Fina Tessan..;)


Värdinnan fick oss lossa på blygsamheten och bjuda på oss själva;)

Jag säger bara...soft...nice....I love my self....hmmm..or not!!!;)

Nu är det åter måndag och jag ska strax i väg och riva av ett danspass, måste jobba igen lite efter denna gungiga helg;)
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Feliiciia ♥

Jag tränar på friskis och svetis har slutat på gymnastik så vill vara i form :) går där med min syrrra och min mamma :)

2010-10-05 @ 16:36:34
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0