Höstdepp


(Obs! Inte jag på bilden, tagen från reklam)

Allt blir himla jobbigt när solen går i moln och hösten blåser upp till stormbyar....
Vardagens ekorrhjul känns slitet och gnisligt...
Jag älskar höstens vackra färger på träden,
men jag älskar absolut inte att hösten lätt får mig till att känna mig deppig.
Suck!!!
Körde att "shape"pass på sats i kväll, dööö jobbigt men ändå härligt.
För endorfinerna bjuder på små kickar när jag svettas och kämpar som en dåre!!!!!
Skulle kanske behöva lite ljus och värme....
/kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag förstår din deppighet. Jag tror att vi alla känner så. Det var kul att se dig i måndags. Lika glad som avnligt. Vilket även jag kan förstå med två fest dagar i bagaget. Kram

2010-10-06 @ 08:50:40
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: fia

vilken underbar bild du har hittat.... höstdepp/stress tror jag att vi alla har, det finns inte nån jag har pratat med som inte är trött, stessad, det är väl kombon mörkret o ekorrhjulet som drar igång som gör det.

men det är då det gäller att fylla på med skratt o minnen som man kan ta fram o minnas de stessiga stunderna när man stressar runt..

kram

2010-10-06 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0