köket..


Tack för gulliga kommentarer i går,
 jag vet att vi är många som tycker att hösten för med sig lite extra tyngd!!!
Något som kan få det att kännas lite lättare är när det är städat och rensat hemma;)
Jag är nog en lite pedant, när huset är rörigt är mitt huvud rörigt..hmmm..
Sätter lite press på en själv, men jag kan villigt erkänna att med en familj på 5 personer är det
helt omöjligt!!!!
Så jag får sänka nivån och vara glad de dagar då det faktiskt går.

(vinstället ser lite tomt ut, dax för att inskaffa lite drickbart;)
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Ni har sååååå fint. Tänk om man kunde ha hälften så fint och genomtänkt..... kag får drömma vidare....

2010-10-07 @ 12:52:00
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0