Manligt hormon..

Hjälp....ibland är det bara en enda stor stress i hela kroppen.
Hjärtat slår fortare, det hörs ljudliga suckar från mig och hela hjärnan känns som ett trassligt garn nystan.
Just en sådan dag hade jag i dag......

(mammas lilla tok jänta..)
På jobbet gick allt på högvarv och lite till...!!!!!
I varjefall tyckte jag det..hmmm....

Det som slog mig var att mina manliga kollegor inte hade samma stress....
Det utförde jobbet precis lika bra som jag, fast i ett betydligt lugnare tempo...*skumt*
Så under lunch rasten när jag äntligen fick ner rumpan på en stol och var helt slutkörd utropade jag en liten önskan....
Jag vill ha en dos manliga hormoner!!!!...;)
Det känns som att de har en sunt sätt att hantera KAOS!!!!
Eller så har vi brudar kanske lite för många järn i elden???

I dag blir det tortellini med gräddädelsås till familjen och själv ska jag stressa av med ett shape pass...
Härligt!!!!
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0