Passa tiden..

I fredags var vi till hus & villamässan i älvsjö.
Det blev verkligen en blixtvisit eftersom vi åkte direkt efter jobbet, vilket resulterade i att vi kom till älvsjö vid 16 och mässan stängde kl.18!!!
Något jag inte begriper???
För på torsdagen stängde mässan kl.19 och när det är fredag och folk har större möjlighet att komma dit då stänger de en timme tidigare...nä det var en miss tycker jag!!!
Så eftersom lilla Ida var med mor & far till denna tillställning skulle vi även pressa in ett besök på bredvid
liggande mässa: underbara barn...
Så det var med riktig expressfart som vi ögnade igenom badrumsideér, inrednings detaljer och diverse energirådgivning..;)
Men när mässan stängde sina portar vart vi hämtad av syrran...
det vankades middag hemma hos dem..vilken lyx..;)
Godmiddag och fredagsmys i soffan, härligt!!!!
Något jag ändå fick med mig från denna expressmässa var en underbar väggklocka...

Det har saknats något över öppningen mellan matdel och vardagsrum.
Klockan passade perfekt, funderar på om jag ska komplettera med ett vägg ord bredvid???
Får fundera lite till på det;)

/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Vilken vacker klocka!!!

2010-10-11 @ 02:42:46
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0