Börjar ana...

Börjar ana oro!!!!!
Det var två barn som knallade hem från skolan i dag eftersom de mådde dåligt. Den ena problem med magen den andra ont i halsen. Själv känner jag mig inte på TOPP!!!!
Humöret har sviktat i dag och jag som vanligtvis brukar bjuda på skratt....var mycket återhållsam med denna vara...
Stoppade i mig en brustablett med antioxidanter för att mota "Olle" i grind.....
Hoppas att det ska duga för ett tag.
I kväll ska jag ner och heja på lilla Petra på hennes pump pass och sedan entra den svettiga lokal som hon efterlämnar med sin grupp;) (ni kämpar bra Petra!!!) för att avnjuta måndagens vanliga glädjepuls i dansklassen.
Ska även skänka mina små skatter lite extra omtanke....
/kram på er och hoppas att ni är friska och krya

(stor skrotan som är förhyld!!!!)


Kommentarer
Postat av: Petra

TACK VÄNNEN! Idag behövde jag alla heja rop jag kunde få. Ibland trodde jag att jag skulle lägga mig ner och vila lite men se det gick inte. Hoppas, hoppas verkligen inte du få mer känningar. Men som sagt lyssna på kroppen det är den bästa signalen du kan få. Kram

2010-09-13 @ 21:20:35
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0