Jul???


(det här visste ni inte va....hi,hi)
Tidevarv, efter tidevarv...ja huva mig vad tiden går fort.
Läste att (vet ej direkt vart) årets första snö hade kommit i dag. Turligt nog inte där jag/ vi/ ni är ;)...
Men det är ändå dax att börja bli lite extra snälla, lägga upp en plan för inköp, matlagning och städning......
för om 3 månader är det julafton!!!!!!!
DEN VAR JU NYSS!!!!!!!!! ;)
Hjälp vilka kval, ju äldre barnen blir desta  mer avancerade blir deras önskelistor.
När de var små kunde man tycka att det var nog med några pussel, några plastleksaker osv...
Men nu!!!!

Kanske dax för att börja med vissa inköp redan nu, för det finns chans till att man lurar sig själv på detta vis och tycker att julens utgifter hållit sig inom rimliga gränser då!!!!
Är det någon mer som har börjat planera sina kommande inköp???
Möjligtvis finns det någon som kanske redan har börjat...
Jag tror att jag åtminstonde vet en som redan är på godväg att fylla tomtens kasse;).....
Om ni tror att detta skulle vara jag kan jag bestämt säga att ni har gissat fel.....(hi,hi)
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vet inte om du tänkte på mig men jag har så smått börjat. Vi försökte förra veckan att köpa ett Wii då mediamarkt sålde ut konsol+spel för 999:-.

Men vår kära son med ögon och öron på skaft lyckades naturligtvis se det så det blir väl ingen julklapp. Det är trots allt lång tid kvar och väntan för en 6-åring är olidlig. :-))

Kram

2010-09-25 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0