Mumsigt...


Nygräddade kanelbullar med ett glas kall mjölk......jisses va det är gott!!!
Det var väldigt länge sedan det bakades i vårat hus,
 tycker inte att jag riktigt har hunnit med det *tyvärr*
Det är så gott att få bjuda på när någon tittar förbi istället för affärernas köpebröd...
Så äntligen tog jag mig i kragen efter stora påtryckningar från Rasmus och gjorde en bulldeg..
Det fina med det hela var att Rasmus själv bakade alla bullarna,
slutsumman vart 138 bullar ;)...och de är jätte goda!!!
Så jag slår ett slag för att nu är det dax kompisar att fylla frysen med hembakat!!!
I morgon kommer jag troligen få en helkasse  med äpplen från en arbetskompis så
då blir det bakning av äppelpajer i olika utformningar;)....
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0