myskväll..


(spex med mor och dotter)

(seriös moder!!!!)
Säger bara......tre små barn senare...;)


I kväll är det en fri kväll, ingen träning;)
Träningen blir lite som en drog när man har kommit förbi uppförsbacken i startskedet:)
Skulle nog kunna träna varje dag eftersom att jag tycker om känslan som träningen medför. 
Men förstår att lagom är bäst!
Så istället tände jag ljus på hela undervåningen och kröp upp i soffan ihop med darling....
Mycket mysigt;)
I morgon är det åter dax för att glida träningskläderna och riva av ett streetdance pass...jippi!!!
/kram Pia

Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att inte du blev sjuk. Jag har bestämt mig, jag kommer inte att springa. Jag är fortfarande sjuk. Ha en bra vecka!

2010-09-09 @ 10:40:12
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0