Nu börjar det..

Det har nu rensats ut på övervåningen, spacklingen är snart klar och det börjar bli dax för målarfärg och taptsering....;).....jippi!!!!

Vi har nu hunnit suga lite på karamellen och funderat hur vi vill ha det i blivande allrum på övervåningen.
Att det ska vara liggande träbrädor på en av väggarna har jag varit mycket tydlig med. Älskar att få kontraster på material och färger. Råa träbrädor blir en finkontrast mot de tapeter som vi nu valt till.

Den kära maken ska jobba i göteborg större delen av nästa vecka. Så jag fick till uppgift att fixa tapeter och målarfärg tills han kom hem....!!!!!
ABSOLUT!!!
Som ensam förälder till trebarn med olika träningstider, läxläsning osv. Så har jag självklart tiden till att ränna i affärer och fixa detta...;)...
Ska i varjefall göra mitt bästa...

Som tur är så är jag lyckligtlottad med hjälpsamma barn (i bland i varjefall)..;)
Ida hjälper ofta och gärna till med diverse göromål här hemma.
Här tex. får jag en rensning av rabatterna på framsidan...


Ha en skön söndagskväll/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: fia

åh vad fint med liggande plank på en vägg, det är så himla fint tycker jag...

blir kanoners :)

tänkte jag snart skulle prova ett pass i bålsta dock inte´ngn form av dans ( ha ha jag skulle bara distrahera andra deltagare om jag säger så...)

men ett BP ..

kram

2010-09-26 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0