Saknad..

Tisdag, och även denna vecka rullar på i sin gilla gång...
Har fortfarande inte hunnit lägga in en beställning på tapeterna till övervåningen, ska flirta lite med syrran kanske;)....hon har en godhand med dem på flugger färg!!!!;)....snälla syster*blink*
Hämtning och lämning har fungerat riktigt bra både i går och i dag.
Vanligtvis delar Stefan och jag på detta (jag lämnar & Stefan hämtar), men nu är han ju bortrest så då blir det bägge delarna för mig. Ida tycker att det är kul med lite förändring så hon hänger snabbt med från skolan när jag kommer...
Självklar saknar jag min Stefan ;), men det är ganska nyttigt att vara ifrån varandra.
 Att få chansen till att just sakna varandra....
Sa jag vart glad när vi talade i telefon i kväll och han sa att han skulle komma hem redan i morgonkväll;)

Undertiden råder det girlpower hos oss så Rasmus har det lite hett runt öronen;)
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0