Slö solig söndag

Pajerna vart kanoon...;)
Så jag kan varmt rekomendera receptet i förra inlägget. Väldigt enkelt och prisvärt;)

Kräftskivan var jätte trevlig, massor av god mat och en härlig blandning av människor. Johans kompis Jalle som är trubbadur, bjöd upp till allsång och underhållning. Super lyckat!!!

Och så i dag......slöööö.......trots att vätskeintaget låg på en bra och lagom nivå så känns det i kroppen.
Både Stefan och jag är i soffliggar stadiet, ute skiner höst solen och träden börjar få sig en gyllen färg. Ska kanske få lilla gubben med på en promenad;)/ Pia

Kommentarer
Postat av: Tina

Här är också en slö söndag... kanske vi snart ska vara slöa tillsammans??



Hoppas att ni får en bra vecka. Kram

2010-09-12 @ 16:20:41
Postat av: Petra

Vätskeintaget låg på en bra nivå? Vad menas med det? Kankse något jag borde lära mig? Ses ikväll! Kram

2010-09-13 @ 10:15:02
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0