Vab

Min oro vart befogad, båda tjejorna blev förkylda och hängiga!!!
Mathilda lite mer är Ida. Jag tror dock att vi förhoppningsvis haffade den analkande förkylningen i rätt tid för Ida har under dagen blivit riktigt pigg och kommer åter kunna gå till skolan i morgon....
Skumma bacciller???
Så eftersom vi skulle slå ihjäl en heldag hemma så började Ida baka...
Ett hemligt recept som bara hon kunde, och jag tror att vi kommer låta henne få behålla det receptet i sin egen hemlighet;) För när jag såg vissa ingredienser så kände jag att.....wiiiii......not tasty!!!!!
Men fantasi och inspiration ska man låta växa för vem vet hon kan kanske vara framtidens "Leila bakar"
Lyckades få gäst bagerskan på kort...




Höjer hatten för degterapin;)/ Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Hon är ju för söt din Ida. Man ska vara rädd om deras kreativitet. Kram

2010-09-16 @ 09:51:21
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0