Fokus...

Så var den ostrukturerade ledigheten slut...
Tänk va fort man kommer in i en annan takt, själv har jag jobbat i 2 veckor.
Men nu börjar behovet av fokus och kontroll...
med andra ord....skolstart!!!!

Fick första mailet från skolan i går gällande inlämningsuppgifter för min 9:e klassare..
Även fast målet snart är i sikte så är det ofantligt svårt att motivera till att denna termin måste bjuda på lite extra för att kunna snäppa upp betyg...

Skulle verkligen behöva goda råd i detta..:)
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Mia

Har samma dilemma, att motivera till en sista kraftansträngning den sista terminen... jag kör med muta, varje betyg han höjer får han 1000 kr för.. Kan innebära att jag blir luspank till sommaren om jag har tur, men det är det värt....!! Kram

2011-01-19 @ 10:42:17
Postat av: Pia

Vi har också mutor...men det verkar tyvärr som han endast ser detta i slutet på terminen och då kan det vara en aningen försent...hmmm...

2011-01-19 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0