fredag:)

Gooooo frrrrrrreeedddddaaaag!!!!!



Är hemma och vab:ar med lilla Ida som hade feber i natt...
Dock är hon ganska pigg med lite alvedon i kroppen..
hon är en tuff tjej som man inte så lätt får deckad :)


I kväll har vi planerat en tjejmysar kväll eftersom fadern samt sonen i familjen är ute på äventyr...
Det ska tillagas hemgjord GI-glass och tittas på high school musical 3 :)
"riktigt mysigt"

Måste dock innan jag kan njuta va myset ta mig i kragen och be min son om ursäkt...
Jag har en hård klum i magen som ligger och gnager efter gårdagens sammandrabbning...
Att vara tonårsförälder är inte lätt!!!
Dessa små underverk kan skapa ett sådant kaos av känslor innut i en att vissa ord som passerar ur ens mun helst borde ha fastnat i ett filter vid stämbanden..hmm..
Inte bra...:(


Jag får ta skulden över min del och be om ursäkt
vet inte hur det kommer att mottagas

Förhoppningsvis kan vi försonas <3
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra Lindroos

Du ska se att det kommer att mottagas med öppna armar. Du är ju mamma. Mamma gör fel ibland men hon är ändå alltid mamma och det tryggaste man har för ingen kan älska en som mamma kan. Go, Pia go. Låter som en skön fredags mys. Kram Petra

2011-01-21 @ 13:31:01
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0