Goo Turnerrrr...

Efter att ha tittat på vårens första program kan jag summera det som så..
Tobias är fortfarande min favvo..att få dansa med honom vore en dröm och som
sin dansparter har han min favorit denna omgång.
Levnads glad och charmig..
Tina Turner..
Jag kommer hålla mina tummar för att hon ska få chans att delta länge.

De som tyvärr går bort för mig är Frank Andersson och Hanna Graf..
Ett tillägg varför kan inte tv förstå att ingen vill se Andreas weise...han kommer vara som ett irriterande popup fönster. Varje nytt tävlings program som startar kommer denna människa delta i..han är som ett data virus.
Man klickade på han första gången för han verkade intressant men när man insåg vilken miss har han tagit över hela tv´ns hård disk och vägrar försvinna..
Nä sorry Andreas du ligger inte på min topp lista, som tur är har vi alla olika smak
/Kram Pia


Kommentarer
Postat av: Petra

Du har fått en sak av mig. Kolla in min blogg. Kram

2011-01-14 @ 19:29:06
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html
Postat av: Tina

Nejjjjjj! Mina favoriter åkte ut denna vecka. Efter bara två veckor! Snyft. Jag hotade med att jag skulle sluta titta om de åkte ut men ... kanske bryter det. Kram på dig.

2011-01-14 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0