IT-nörd..;)

När januarimörkret känns som mörkast, längtar man bara efter att det ska hända något roligt;)
Något som förgyller vardagen..!!!

I fredags ringde en go vän till mig och frågade om jag inte brukade läsa mina mail...!!!
Joooo.....självklart????

Sista dagen för att lämna svar om jag & andra halvan ville komma på vampyrfest och gratta min goa vän!!!

(bild:halloweencostumes)
Ööööö....
Jag hade inte sett någon inbjudan, hur skulle jag ha kunnat missa något sådant
??????
Vi pratade vidare och då framkom det att inbjudan hade blivit sänt från en annan tjej som är arrangör för festen..
Åååå....
Då klickade det till i lilla knoppen!!!!!
I denna farliga data värld när man blir inpräntad att ens data kan bli kapad etc..
Så hade jag min lilla nöt :)...trott att detta mail var ett virus och snabbt deletat..
Ha,ha.....
Jag titulerar mig själv till månadens data-nörd..:)
Okunskap medför rädsla och detta höll på att kosta mig en underbar fest..
Tack kära vän för att du uppdaterade mig så att jag kan vässa gaddarna och låta blodet spruta..
Här kommer det en "one sexy vampier, with the taste of the good life"
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0