Lotto-vinst, tack:)

Januariiiiiii.........ta bort denna fördömda månad ur kalendern!!!!
Som en otrevlig baksmälla från decembers julhärlighet..

Kylan är mera påtaglig, hemmet blir kalare när allt julpynt städas bort.
Barnsjukdommarna avlöser varandra!!
Och ekonomin känns alltid lite skranglig efter julen och nyårets utgifter..

I detta nu vill jag verkligen vinna på LOTTO ;)...
Dessvärre är nog inte det min "lott" i livet att det vips ska lösa sig...
Inte för att jag är stort troende av spådomar eller horoskop..men när jag råkar läsa något så står det ALLTID lika dant..."du kommer inte att vinna några pengar"...ååååå....jag vill..

Något som slår mig är att -varför?????
Ska el-bolag, transportstyrelsen med flera knuffa på oss stackars arbetare ;)..ännu mer med att skicka
vackra brev med fordonskatt, el-chocken etc..
Jag tror att fler med mig känner igen sig ;)...

Jag dissar alltså "jätte räkningar" som startskott på det nya året...
och jag hissar de dagar då solen skiner igenom molnen och fåglarna kvittrar..

Nu ska jag ta och styra upp fighten mellan mitt största och minsta barn..
För i dag är det rena sjukstugan hos oss för alla 3 barnen är hemma för sjukdom.
Vissa är lite piggare än andra..
/Kram pia


Kommentarer
Postat av: Petra Lindroos

Fullt hus! Lotto vinst. Ja kn nog inte vinna då jag aldrig spelar. Borde kanske börja för plötsligt händer säjer de ju i reklamen. Borde gälla mig! Vad grym du såg ut på dansen. Men styrketräningen vart tog den vägen? Miss U. Kram

2011-01-25 @ 11:12:00
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0