Rumppppaaaa...

Jag kan med bestämdhet säga att det är svårt att skaka rumpa och bröst samtidigt som du sväger armaran runt kroppen och ser sensuell ut....jag käner mig stel och onaturlig när jag försöker mig på la vida loca rytmerna på sats Zumba pass...
Men jag känner en enorm glädje i hela kroppen
Tänk att dansen kan vara så befriande...
Jag startade min dans redan som 4 åring i en balett klass och efter det är jag fast..
Jag ÄLSKAR dans, dansen gör mig hel och lycklig..

Zumban kommer jag ta till mig som e utmaing denna vår i hop med vissa pump pass...
Nu när det magiska livstrecket börjar närma sig ska det vässas vill jag lova:-)


Hade en mysig middag med våra vänner i kväll som avslutning på denna härliga lördag...

I morgon ska Ida och jag ta kommunalamedel in till city för att hon ska på julgransplundring ihop med moster, morbror och kusinerna...spännande
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0