Veckan....

En vecka passerar super fort....
Och föregående vecka har varit kantad av diverse händelser som har tagit upp min tid.
Så bloggen har fått vila...:)

Det har varit sjuka barn....samt att en av mina kära
familjemedlemmar har behövt mig lite extra..

Nu är allt återställt till normal vardag, alla är åter friska och mår bra...skönt!!!

Helgen bjöd på festligheter som jag tidigare har annonserat om..
VAMPYRFEST!!!!

Jätte cool fest, alla hade lagt stor möda och inlevelse i sina personlighetsskapelser..
Stefan var dracula och jag var VAMP-YR..:)


Nu är texten lite utsuddad..
Men ansiktet var vitmålat med mörka skuggor...
svarta ögon, lösögonfransar och klänningen satt nog säkert lite bättre förra året:)
Men jag bjöd på det, skulle det vara vamp så skulle det..:)

Eftersom det är bättre att förekomma än att förekommas så skarvade jag på med texten...- YR..
på ryggen, ord rebus, vampyr tema och jag lovade en vamp fram till kl:22:00
därefter hade jag all rätt i världen att vara ...-yr..


Söndagen bjöd på en härlig yrsel vill jag lova!!!
Man är inte så van längre så detta festande sätter sina spår hos en gammal kvinna :)..
Nu är jag dock åter i farten och ska strax i väg och riva av ett härligt danspass..
/Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0